19:e, 20:e och 21:a bilden: all-in-one

Har visst tappat lite sting i bildutmaningen. Här kommer därför en ny allt-i-ett-bild.




19:e bilden: En person som är snygg
Har ni sett någon snyggare än min älskling? Det har i alla fall inte jag gjort. Stiligare karl får man leta efter.

20:e bilden: En bild på dina närmaste.
Min alldeles egna lilla familj.

21:e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
Min kära P, som alltid tar hand om mig och mina konstigheter.
Publicerat: 2011-03-17 @ 16:23:26


1 kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Hallå där!



Vad kul å läsa om babysimmet! på tisdag ska vi dit! Jag hoppas att min kompis Lisa kan följa med så slipper jag att vara helt själv. :) Ska bli riktigt spännande!



Idag ska Matilda döpas, det är därför jag har bloggat lite dåligt i veckan. Har handlat å fixat å trixat med det!



Hoppas att allt är väl med dig! Pussa lilla Alvin från oss! Vet du! Jag hade en groda som hette Alvin! Hihi han var jättesöt! Jag var väl typ 7 år eller ngt. Jag döpte honom efter ekorren i chipmunks ;)



Kraaam!

2011-03-19 - 11:05:36 | URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!