Snipp napp slut

Enligt överenskommelse skulle diktatorn sluta med napp när vi kom hem från Rhodos och önskemålet var inte som andra barn att ge dem till någon söt djurunge utan att slänga dem i soptunnan och att erhålla en pippidocka som belöning. 

Han letade glatt fram varenda en (hoppas jag) imorse och skuttade till soptunnan. Sen var vi tvungna att promenera snabbt som blixten till Åhlens och införskaffa utlovad belöning (han deklarerade väldigt tydligt att det inte fanns tid för väntan). Han har haft en kortare sorgestund med mycket tårar nu på eftermiddagen där han liksom saknat den och gråtit fram "min napp, min naaaaapppp, min naaaaaaaapppppppppp" men han har inte bett om den. Av vana har han några gånger bett om "apan och nappen" men rättat sig själv till "apan och Pippi". Det finns hopp men jag tror avgiftningen kommer bli tuff.


Publicerat: 2016-07-25 @ 16:14:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!