Klarsynt

Vi var på 40-årsfest idag och enligt överenskommelse åkte jag ensam hem med barnen när det var sovdags och P stannade kvar (hans bästis fest). Ville ogärna komma hem ensam med två sovande barn i bilen och Alvin frågade varför och jag förklarade att det vore så svårt för mig att bära in dem båda varpå han svarar "ingen fara mamma, jag kan gå i sömnen"😊. Tacksam ändå att båda höll sig vakna.

När jag sen nattade frågade Vilmer typ 50 gånger var pappa var. Jag svarade att han var kvar på kalaset och Vilmer frågade (varje gång lika glatt) "ska pappa äta upp allt godis?". Till slut tror jag Alvin tröttnade på frågorna (som fortsatte komma vare sig jag svarade eller ej) och han svarade "nej, pappa ska inte äta godis, han ska dricka vinet". Verkar faktiskt betydligt troligare än godiset....
Publicerat: 2015-09-12 @ 22:07:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!