Potträning?

På grund av Vilmers krånglande mage var vi i onsdags på vårdcentralen och i torsdags och lämnade blodprov (stackars lilla liten vad han grät). Läkaren hade dessutom beställt urinprov. Försök fånga en 9-månaders kiss om ni kan! Jag lät honom sitta på pottan, jag lät honom äta med rumpan bar, redo med en burk, men nope. Inget kiss. Var beredd att ge upp, skulle bara kissa själv innan jag skulle gå ut och lägga honom i vagnen för vila (med blöja!) och satte honom på pottan under tiden. Han reste sig efter några sekunder men hade till min stora lycka och förvåning kissat då. Duktiga killen! 

Nu får det nog vänta ett tag till med potträning dock. Även om det var coolt så tyckte jag mest det var stressande att vara beredd på kiss- och bajsolycka så han får behålla blöjan på. Provsvaren får vi på fredag när vi ska tillbaka. Vet inte vad jag ska hoppas på. Vill ju inte att han har någon allergi men vill väldigt gärna ha svar och lösning på hans illvrålanden och onda pruttar. 
Publicerat: 2014-01-11 @ 20:14:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!