God morgon 2014!

Halv 1 somnade Alvin, kvart i 2 gick gästerna, fem minuter senare somnade jag. 05:19 vaknade Vilmer och tyckte det var morgon. En dryg timme och väldigt mycket skrik senare hade jag äntligen fått honom på andra tankar och somnat om. 06:36 vaknar jag av att Alvin röjer runt på nedervåningen och hävdar att det är morgon. Patrik lyckas avstyra de dumheterna och jag vaknar nästa gång 08:05 då Vilmer är väldigt pigg och anser att nu får det vara morgon på riktigt. Han vill ha gröt och det är ju som bekant svårt att servera och tillaga i sängen så nu har jag kapitulerat. Må resten av året bjuda på lite mer sömn än så här tack!

Publicerat: 2014-01-01 @ 08:30:05


1 kommentarer
Postat av: Kristin och hennes glin

Jag skickar lite sömngrus ;) gott nytt år!

Svar: Åh tack! Det kan behövas här och ni verkar ha det bättre ställt med den varan;). Gott nytt år!
Julia

2014-01-01 - 13:08:53 | URL: http://kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!