8,5 kg kolikbebis?

Man kan nästan tro att jag gått in i någon slags dvala och det är på sätt och vis sant eftersom sömnen är något av en bristvara just nu (och sen lång tid tillbaka). Mest av allt dvalar jag mig dock bort från knorrande bebismage. Känns lite som att jag fått en enorm nyfödd kolikbebis men mig veterligen har jag inte pressat ut någon bebis på nästan 10 månader så det är nog inte förklaringen även om farmaceuten gärna ville få det till det när jag hämtade ut andra sortens magmedicin till Vilmer på en vecka i fredags. Nu har det dock kanske blivit lite bättre efter mjölkfri kost införts och medicin nummer 2 fått verka. Det blev fart på magen och på tvättmaskinen kan man säga utan att gå in på några detaljer. Får se hur länge det varar. Nu ska jag i alla fall försöka mig på lite nattdvala. Vem vet hur länge han bredvid (lillfisen alltså) håller sig lugn den här gången.
Det är i alla fall inget fel på aptiten. Problemen uppstår längre ner i näringskedjan,
Publicerat: 2014-01-20 @ 22:16:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!