Bajsbilen

Idag när vi gick hem från dagis frågade Alvin som vanligt vad alla bilar är för sort och jag svarade så gott jag kunde (ni skulle bara veta hur bra jag blivit på bilmärken och modeller, han accepterar icke några svävande svar). Så kom det en [Hånndajj] (jag är inte lika bra på stavningen så jag skriver som jag svarade). Alvin tittade storögt och liksom chockat och sa sen väldigt frågande "heter den hundbajs???". Inte det minsta fnittrigt som det mesta med bajs och kiss och fisar är just nu utan han trodde verkligen den hette så. Han pratar så man får skavsår i öronen och jag blir galen på alla "varför då?" men han är väldigt rolig att lyssna på.



Publicerat: 2014-02-06 @ 19:44:03


1 kommentarer
Postat av: Kristin och hennes glin

hehe här är det tvärt om Vide som säger vad det är för bilmärke på bilarna som far förbi och tur är väl det för jag kan inget ;) Rätt varje gång har han också knäppungen.

Svar: Låter som en bättre fördelning! Vi brukar också gå igenom alla vägskyltar (typ P-förbud, väjningsplikt, farthinder) samt alla stora maskiner på bygget vi passerar. Vi har inte riktigt samma intressen jag och min son...
Julia

2014-02-06 - 21:54:39 | URL: http://kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!