Grötpremiär

I förhoppning om bättre nattsömn försökte vi igår oss på att ge Vilmer en flaska ersättning. Varken flaska eller ersättning mottogs speciellt väl (tvärtom till och med) så efter 3 försök erbjöds istället risgröt. Det mottogs betydligt bättre och nu pågår upptrappning till hel portion. Konstigt nog sov han betydligt bättre redan i natt. Ett pass på 4,5 h mot normala 2 h men har ju svårt att tro att det var de tre skedarna gröt vid lunch som bidrog. Däremot la han sig själv tillrätta efter att jag lagt mer honom i sängen och sov sen natten på mage kramandes ena kanten till babynestet (som för övrigt börjar bli på tok för litet). Antar att det är ok för honom att sova på mage nu om han själv lägger sig så och antar att jag inatt borde försöka sova jag med om han mot förmodan skulle bjuda på samma sak igen. Inatt var jag alldeles för chockad av den uteblivna väckningen för att på allvar kunna dra nytta av den samma.

Publicerat: 2013-09-02 @ 12:57:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!