Tvätta blöjor

I min iver att tvätta bort magsjukevirus som cirkulerat i huset senaste dygnen slängde jag in ett lass med smutsiga kläder i maskinen. Nu har jag precis upptäckt att jag även tvättat en blöja. Lyckligtvis obajsad men effekten av en blöja i en tvättmaskin är ingen kul syn. De består av små små kristaller kan jag informera om. Jag som inte hade något annat att roa mig med.
Bilden gör inte ens förödelsen rättvisa. Det ser ut som om det snöat (plast?)snö på alla kläder. Antar att det är bäst att låta allt torka och sen borsta/dammsuga bort.
Publicerat: 2013-11-23 @ 18:51:56


1 kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Fy fan alltså. Jag hade krypit in i tvättmaskinen och dött om det hade hänt mig :P eller delegerat skitjobbet till Håkan ;)

2013-11-24 - 21:54:32 | URL: http://kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!