Skrytmorsan

Jo, jag är visst en sån där jobbig morsa som jämt och ständigt måste skryta om sina barns alla framsteg och kunskaper. Men alltså här måste det ju vara ok, i min egen blogg. I andra sammanhang kanske inte lika charmigt (där med inte sagt att jag låter bli för det). 

Så dags för skrytet då. Igår tog han sonika tag i badrumspallen och spatserade iväg. Så ja, han går nog i sin  brors fotspår.

När jag tänker efter ska jag nog ta och kalla det dokumentation istället för skryt om framsteg. Vill ju gärna ha koll på när de gör vad. Och så får det mig att framstå som en något ner sympatisk mor.
Krypande
Stående
Underbar
Publicerat: 2013-11-11 @ 22:15:01


1 kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Men gulleplutten då! Skryt på bara :) Min har liksom knappt fattat hur man står ;)

2013-11-13 - 20:12:05 | URL: http://kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!