Örat

Gaah, blir lite irriterad på blogg-appen titt som tätt. Detta inlägg har jag redan skrivit en gång (inte exakt samma förstås men jag planerar att innebörden ska bli den samma) men det försvann puts väck så nu börjar jag om.

Vår son är så klart alldeles perfekt och komplett och älskad som han är men Vilmer är fortfarande inte godkänd på hörselscreeningen på sitt vänstra öra. Två återbesök har det blivit efter det första testet. Senaste gången igår. Fortfarande inte godkänd, men det går framåt. Tillräckliga svar på alla frekvenser men bara 68 % klarhet i svaren. 70 är gränsen för godkänt test så nu blir det ett till besök på KS om tre veckor. Jag har inte riktigt börjar oroa mig. Tar på något vis för givet att allt är bra och väntar på ok-stämpeln mer än vad jag funderar på vad det innebär om den aldrig kommer. För det är ju faktiskt inte säkert, det finns en anledning till att vi ska på ett fjärde test när de allra flesta bara gör ett. Jag kan komma på ungefär 100 miljarder problem som vore värre än en något defekt hörsel på vänster öra. Speciellt som höger är utan anmärkning och mest troligt är det bara en förkylning som stör. Men ändå. Gnagande oro jag gärna kunnat vara utan.

Väldigt söta öron har han hur som helst!

Publicerat: 2013-05-28 @ 21:25:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!