Stilla sötsuget?

Hade en naiv illusion om att kunna stilla sötsuget (som är enormt på grund av amning antar jag) med vatten.

Luktar förföriskt och smakar ok men blev ändå lite besviken varje klunk för att det inte var så gott som det luktade. Jag är egentligen inget fan av smaksatt vatten överhuvudtaget. Tycker det mest smakar blaskig saft men detta tog det ju till en helt ny nivå. Kan inte riktigt bestämma om jag gillart eller inte. Kommer garanterat inte kunna hålla mig från att smaka även de andra två nya Loka-smakerna citronpaj och jordgubbsglass men mer än så blir det nog inte.

Publicerat: 2013-06-11 @ 23:22:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!