Kulan 13+4

Igår kom den. Den riktiga hårda lilla kulan. Innan har det mest varit svullnad eller luft eller något annat oidentifierbart (som visserligen varit format som en bebismage från start). Igår morse (innan morgonkissen) kände jag tydligt bebiskulan när jag låg på rygg. Mage man liksom inte kan dra in. Och sen när jag låg på rygg i soffan senare på kvällen var den där igen. Så mysigt och så snabbt gamla minnen från när Alvin låg där inne kom tillbaka och nu känner jag mig genast mycket mer gravid.

I övrigt är allt så där lagom kul, genomförkyld själv och hemma med förkyld Alvin (livets första VAB) och vi delar inte riktigt uppfattning om sysslor bra att ägna sig åt för att kurera sig snabbast möjligt. Förkylningen verkar ta hårdare på mig än Alvin om man säger så...

Publicerat: 2012-10-03 @ 09:30:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!