Oerhört hurtig

Nu har jag börjat med en ny grej. Det fick vara nog med daller. Jag har börjat träna. Inte på riktigt men mer än genom att jaga runt efter filuren. Varje kväll kör jag 3 sets (/reps?) med plankan och sit ups. Med sån jävla träningsvärk som jag haft de sista 2 dagarna (jag har i ärlighetens namn bara kört mitt lilla träningsschema i 3 dagar ännu) vore det ju själva faan om det inte ger resultat omedelbart. I kombination med mitt barnjagande, hundpromenaderna och mina 25 minuter långa promenader till och från jobbet så känner jag mig väldigt hurtig. Men attans vad ont det gör i varenda muskel i magen och i närheten av den när jag startar mina vanliga hostrace. Hur länge ska man för övrigt acceptera att man hostar lika illa som en hund skäller?

Publicerat: 2012-03-30 @ 21:57:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!