Helg på ingång

Det har varit mycket jobb senaste två dagarna och idag när jag kom hem hade Alvin redan somnat. Jag kom i och för sig hem sent för att jag efter jobbet var på lyxig massage och ansiktsbehandling. Fick i julklapp redan förra året men har inte blivit av tidigare. Så skönt!

På jobbet händer det grejer, lite osäker på om jag gillar det eller inte. Mitt vikariat som jag haft sen jag kom tillbaka är slut, min vikarie jobbade sin sista dag idag och på måndag återgår jag till min vanliga tjänst (fast på halvtid). Hoppas det blir skoj, visste ju att detta bara var tillfälligt men känns ändå lite trist och möjligen som ett litet steg tillbaka.

Nu är det dock helg, bästaste L och I kommer hit imorgon och umgås med mig och Alvin medan älsklingen jobbar och det underbara vädret ska visst fortsätta. Och imorgon kväll ska vi årsfira vårt förhållande (hoppas jag). Borde kunna bli en helt ok helg tycker jag. Och nu dags för en sen middag i soffan!

Publicerat: 2012-03-02 @ 20:29:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!