Helgtecken

Ett tydligt tecken på helg och ledighet är att solen, till skillnad mot de tre senaste dagarna, då jag jobbat arslet av mig med halvårsbokslutet, inte lyst in på huvudkudden å morgonen. Istället vaknar man till regn och rusk. Precis som i måndags och tisdags då jag var ledig. Då öste regnet ner (fast att jag var på Skansen en hel dag och vi belv jätteblöta - himla taskigt tycker jag). Sen kom bokslutet och solen. Man tackar, man tackar. Och inte faan har rumpan minskat i omfång trots att jag verkligen jobbat arslet av mig. 30 timmar på 3 dagar. Eko i huvudet nu men snart, snart är det semester och jag är övertygad om att sommaren i år startar den 1 juli (istället för den 1 juni som man kanske kunde förväntat sig). Imorgon ser jag ljuset!
Publicerat: 2012-06-30 @ 12:47:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!