Uppblåst

Jag trodde inte att jag skulle bli klar innan hösten kommit men nu har jag faktiskt lyckats blåsa upp hela poolen och har lungorna i behåll. Dessutom har vädret som passar till poolen också anlänt så nu ska här badas. Alvin älskar den, igår när vädret inte var riktigt lika inbjudande som vid invigningen i söndags hade jag ganska stora problem att övetyga honom om att det inte var en speciellt bra idé att bada just då.
 
BADA BADA BADA skrek han och blev inte helt nöjd förens jag lät honom ta ett dopp i badkaret nere i källaren istället. Idag är dock solen tillbaka och jag tror att det kan bli ett regnbågsdopp eller två.
 
 
Och för er som tycker att det känns jobbigt med det här sommarvädret som dykt upp nu, ni kan vara helt lugna. I slutet av veckan ska vi ut på sjön så då kan vi vara ganska så säkra på att det blir höstväder igen. Skönt va?
Publicerat: 2012-07-03 @ 14:57:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!