Skyll sig själv

Upptäckte imorse att kylskåpsdörren stått lite på glänt hela natten. Och som om inte det vore en tråkig upptäckt i sig. Jag kom dessutom till insikten att jag nog är den skyldiga till spektaklet. Extra hårt att inse.

Och nu sitter jag här med en massa beslutsångest för hur ska man göra nu? Äta eller kasta? Chansa eller fega? Snåla eller slösa? Och vi som dels nyligen fyllde på resurserna och dessutom nyligen såg ett program om allt resursslöseri när mat slängs i väst och lovade bättra oss. Detta blev ju en taskig start... Men jag är galet rädd för magåkommor av alla de slag. Åhhhh, vilka problem man kan skaffa sig.

Publicerat: 2012-02-28 @ 17:50:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!