Dagar som passerar

Detta skrev jag för ett par timmar sedan men det behagades tydligen inte publiceras. Nytt försök.

Lilla filuren röjer friskt här hemma och de dagar då vilan råkar inträffa i vagnen när vi inte är hemma blir det liksom ingen tid varken till disk, dusch, blogg eller annat. Det finns vissa saker man kan göra tillsammans men exempelvis diskmaskinen känns som en omöjlighet. Då återstår handdisk men hahaha att det skulle inträffa. Öppna förskolan idag på förmiddagen, bra nöje. Hemmalek på eftermiddagen. Just nu jagar Alvin hunden och hunden jagar bollen. Toadörren är numera låst utifrån. Kul ställe att klättra på det där annars. Men ganska hårt. Typ som soffbordet men det övade vi på att ta oss ner från igår så nu känns det lite tryggare.

Sömnen är annorlunda nu. Jag ska verkligen ta mig tid att skriva om det. Om inte annat för att kunna påminna mig själv om hur det kan funka. Men innan jag fått arslet ur så har väl rutinen ändrats. Igen.

Någon är lite uttråkad nu. Hunden gick och la sig. Dags för mig att jaga.

Kul med tunika!

Publicerat: 2012-02-13 @ 20:25:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!