The terminal

Idag har jag spelat fotboll. Imorgon kommer jag att ha ganska ont på ganska många ställen.

Idag har vi också fått finbesök. Min kusin från England är här och träffar Alvin för första gången och passar dessutom på att inviga vårt gästrum. Jag tror att hon hitintills trivs mycket bra trots att det är i källaren. När jag skulle hämta henne på Arlanda i eftermiddags lyckades jag med konststycket att åka till terminal 5 istället för 2. När felet upptäcktes (då hennes plan inte stod med på tavlan) hade jag ju redan parkerat, lastat ut vagn och son och betalat parkeringen så just då kändes det som en smartare idé att gå till rätt terminal än att göra om och rätt. Arlanda är en ganska stor flygplats. Det var en bit att gå men tillslut så hittade vi henne och sen tillbaka till bilen.

Jag har ju redan berättat att Alvin på sistone klarat av att stå helt själv utan stöd. Än så länge har han ställt sig upp mot något (/någon) och sen släppt men nu idag har han visat tydliga tendenser till att vilja ställa sig upp utan hjälp. Än så länge kommer han dock bara till läget på alla 4. Ganska roligt ser det ut och väldigt jobbigt måste det vara. Men ack så sött! Sött är det också när han leker med hunden. Han skrattar så att han håller på att kikna så fort han ser honom. Vovven är inte lika exalterad men ändå för nyfiken för att gå bort när Alvin börjar jaga hans svans.

Publicerat: 2011-09-20 @ 22:03:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!