Nymodigheter

Jag som är lite efter med allt har nu övergett min gamla dumma telefon och gått och blivit med iphone. Fortfarande är det ganska mycket som är trixigt för mig men jag lär mig och jag gillar den. Bara detta att jag redan bloggar från den borde ju ge mig lite poäng men det är klart man vill hänga med i tekniknyheterna och bloggappen har jag minsann läst om. Typ hela dagen har gått till att bli vän med min nya kompis och nu är det snart sovdags.

Såg ni vilka dåliga kulisser det var i hålet i greys förresten? Jag bara måste kommentera sånt...

God natt från mig och min nya kompis!

Publicerat: 2011-10-05 @ 23:05:26


1 kommentarer
Postat av: malin

Hahaha jag har fortfarande ingen iphone så jag är ännu mer efter ;)

2011-10-09 - 14:23:33 | URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!