6 timmar

Det är klart. Om man verkligen vilja vakna utvilad efter en barnfri natt borde man inte gått och lagt sig klockan 4. Även om man får sovmorgon blir det inte jättemycket sömn då. Fast det är klart, vi hade det väldigt skoj och det är ju bra att utnyttja tide med skoj också. Och efter att jag städat ur hela vår soffa efter att jag gått upp vid 12 (det gäller att utnyttja den barnfria tiden som sagt och soffan ska säljas imorgon) så fick jag mig en välbehövlig liten eftermiddagslur och först nu ska vi bege oss och hämta upp den lilla vildingen. Efter rapporter från farmor att läget var helt under kontroll så tog vi det lugnt både med uppgång och städning och vila men nu börjar det tusan kännas VÄLDIGT länge att ha varit ifrån älsklingsfiluren. Och jag är nu, även om jag gick och la mig sent, riktigt pigg. Sovit 6 timmar i streck. Sug på den ni!

Och vet ni hur mycket jag längtar efter den nya soffan nu då? Den som ska komma imorgton mellan klockan 13-17. Allt är redo för att ta emot den i vårt hem och vore det inte så att jag just i detta nu saknade Alvin så mycket så skulle soffan vara det jag längtade mest efter i hela världen. Eller nja, kanske inte riktigt sant, men ganska.

Publicerat: 2011-10-02 @ 16:52:30


1 kommentarer
Postat av: Coquina

Skoj med en ny soffa =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

2011-10-03 - 22:20:56 | URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!