Vardag

Bara för att visa att vardagen faktiskt flyter på parallellt med att min mamma blir allt sämre så måste jag som så många andra beklaga mig lite över det här med vintertid. Tidigare var det liksom en bonus. Man fick sova en timme extra. Nu har det istället lett till att de morgnar som tidigare var i tidigaste laget för att helt falla mig i smaken nu förskjutits till att starta redan klockan 6. Sov morgon - pyttsan!

Men shit vad söt han är den där filuren. På något vis kommer han undan med det mesta.

Publicerat: 2011-11-01 @ 21:08:20


1 kommentarer
Postat av: Coquina

Vilken sötnos =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i mina två tävlingar =)

2011-11-01 - 23:15:08 | URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!