Full koll

Det är lite känsloöversvämning just nu. För tre dagar sen dog min älskade mamma. Om fyra dagar ska vi fira min älskade sons och hennes enda barnbarns ettårsdag. En dag som bara ska vara glad. Precis som alla dagar med Alvin. På måndag toppar vi med att begrava min gamla farmor.

Det är lite mycket just nu men jag tycker nog själv att jag trots allt har läget under kontroll. Allt känns overkligt men den där älskade ungen håller mig på jorden. Någon gång ska jag för min egen skull försöka formulera vad som hände men är nog inte redo riktigt ännu. Så jag fortsätter umgås med familjen, kramar mammas halssmycke som nu hänger kring min hals, leker och myser med Alvin, plågar älsklingen genom att pendla mellan glädje och sorg ungefär var tredje minut och samtidigt försöker jag fatta vad som egentligen hände. Ja, ni hör ju. Full kontroll.

Publicerat: 2011-11-09 @ 22:05:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!