Sunday

Nedan skrev jag igår vid typ 19 (och sen lite komplettering vid 21). Får se om det funkar bättre nu....

Det verkar vara vissa problem här på blogg.se idag. Jag har skrivit 2 inlägg som försvunnit spårlöst i samma sekund som jag tryckte på spara & publicera, vi får väl se om detta går bättre.

Idag har jag och Alvin varit på undervattensfotografering på babysimmet. 3 dyk gjorde han och bilderna såg bra ut i kameradisplayen. Inom 4 veckor kommer de på skiva med posten och jag håller tummarna för grymt coola bilder på vår coola lilla dykare.

När vi kom hem var P:s föräldrar, syster och systerson här och vi har spenderat eftermiddagen i solen och värmen på verandan och i trädgården. Mest latat oss men hann också flytta ner hela matplatsmöblemanget och hamocken från verandan till gräsmattan och jag har skrubbat verandagolvet och i detta nu oljas det av älsklingen och förhoppningsvis räcker en omgång så att vi imorgon kan ta fram soffgruppen. Längtar till soffhäng på verandan, det var min favoritplats förra året och måste säga att det är en extra bonus att det blev en extra bonus att sittgruppen som vi under vintern haft på verandan gjorde sig så bra nere i trädgården. Förra året blev det aldrig någon sådan plats utan bord och stolar flyttades ständigt runt men nu hoppas vi ha hittat en mer permanent lösning. Snart är vi dock inoljade, så snart P är klar där ute innebär det också att vi är fast här inne tills det torkar. Det går att klämma sig förbi bilen i garaget och ta sig ut den vägen (tur för hundens kvällsprommis!) men det hoppas jag slippa.

 

Publicerat: 2011-05-09 @ 10:36:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!