Status

Jag tyckte allt det kändes bra surt igår med förkylningen. Sen dess har den bara blivit värre. Och som om inte det vore tillräckligt har även Alvin haft lite feber (38,4) under dagen. Han verkar dock vara vid gott mod och jag hoppas att han snabbt återhämtar sig och slipper det helvete jag har haft. Jag brukar inte vara den som sjåpar mig och jag brukar heller inte bli så här sänkt av en förkylning, antar att bristen på sömn spelar in. Måste dock erkänna av Alvin sovit riktigt ok de senaste 2 nätterna. Igår i liggdelen till vagnen placerad i spjälsängen (han somnade ju i den och vi ville inte riskera att väcka honom) och i natt i sin egen säng fram till 5. Välling på kvällen verkar vara ett smart drag, han åt igår vid 9 och vaknade för mat först klockan 3. Det är mer än 3 timmar mellan de målen det! Tyvärr verkar han så lagom sugen på välling just nu och snart är det ju nattdags så det var kanske en engångsföreteelse.

Nu ska jag fortsätta tycka lite synd om mig själv samt försöka lura i sonen lite välling och återigen hålla tummarna för att vakna upp alldeles frisk imorgon. Det brukar ju funka prima att hoppas på det...

Publicerat: 2011-05-17 @ 21:50:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!