Frodiga häckar

Stackars stackars mig som fortfarande har ett litet niagarafall i näsan. Dagen har enbart ägnats åt mys och lek här hemma och imorgon räknar jag stenhårt med att vara frisk som en nötkärna, eller i alla fall lite, lite bättre. Tror det mesta avgörs av nattsömnen. Kan dock inte sova ännu, måste ju se Sverige ta VM-guld först. Inte för att jag är det mesta insatt men det är ju alltid lite kul med svenska framgångar så nu sitter vi bänkade. Som ni märker orkar jag dock inte enbart fokusera på hockeyn utan spär ut det hela med lite datatid. Det får ju inte bli för mycket av det goda.

Efter en hel del regn kan jag för övrigt rapportera att det var precis vad vår trädgård behövde. Nu är det grönt, grönt, grönt och ingen insyn för häcken ut mot gatan är tjock och fin och väldigt hög (kanske för att vi aldrig beskurit den). Hoppas på sol imorgon så att vi kan njuta ordentligt av lummigheten!

Publicerat: 2011-05-15 @ 21:41:07


3 kommentarer
Postat av: SusannaRosita

Mm, snart får man nog fullt upp här hemma med rullning o krypning o allt.



Vi skulle oxå behöva en rejäl dos regn. Har bara fått en liten skvätt än så länge, men det kommer väl. Sen kommer jag önska mig sol igen. :)

2011-05-15 - 22:31:37 | URL: http://susannarosita.blogg.se/
Postat av: Thereses Liv och Vardag

Krya på dig! Det är så tråkigt att vara förkyld!

Grattis till Alvin också! Visst är det helt konstigt att de redan är sex månader, men ändå väldigt naturligt, haha! Gåstolen är väldigt rolig tycker Molly. Hoppgunga har vi inte testat, men det skulle hon säkert tycka om. Bara hon får stå så är ju det mesta roligt! Ha en bra kväll. Kram!

2011-05-15 - 22:36:29 | URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh tack! Väldigt välskriven text med mycket tankar, det uppskattades att få läsa :D

2011-05-16 - 10:13:28 | URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!