Bajssången (ja, temat fortsätter)

På allmän begäran kommer här min hittepåsång Bajssången. Vissa dagar har den väldigt bra effekt, andra inte alls.

Melodi: Bamse

Bajsa, bajsa, bajsa lilla Alvin,
Bajsa, bajsa, bajsa varje dag.
Bajsa, bajsa, bajsa lilla Alvin,
Bajsa, bajsa, bajsa som choklad.

Bajsa, bajsa, bajsa lilla Alvin,
Bajsa, bajsa, bajsa varje dag.
Bajsa, bajsa, bajsa lilla Alvin,
Bajsa, bajsa, bajsa och var glad!


Till detta kan man dansa lite och vifta med benen för bästa effekt. Och så kan man hitta på lite ny text utefter dagens förutsättningar förstås. Det är det bästa med min bajssång, den är lite som man vill från dag till dag.

Lycka till med bajsandet nu alla bebisar!
Publicerat: 2011-05-06 @ 18:50:50


1 kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

hahaha guuu så söt sång :)

Tackar! Nu måste jag lyssna så jag får bamsemelodin i huvudet :)



Jisses, bara för att jag sa till BM att Anton inte vänder sig så ofta...utan bara nångång var tredje dag så har jag haft fullt upp igår med en Anton som vände sig heeeela hela hela tiden haha...tittade jag bort i 2 sek så låg han på mage på direkten...så massa magträning igår :)

Får se när han vill vända sig från mage till rygg :)



Åhhh grillat! mums!

Det är det bästa med sommaren.



Ha en kanon dag !

kram

2011-05-07 - 06:19:18 | URL: http://lillapindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!