Ångest på besök

Nu kan jag berätta för er hur osugen jag är på att åka och spela korpen om typ 2 timmar. Det är bara 3 grader ute och idag har det först regnat och sen snöat. Fattas bara lite hagel vid halv 8 tiden så har vädergudarna gjort sitt bästa för att mosa min motivation. Dessutom har jag nu, när träningsvärken äntligen lagt sig, märkt att jag nog sträckte ljumsken när jag spelade sist. Jag har haft sån jävla träningsvärk att jag inte ens märkt det, kan ni haja hur otränad jag är då? Dessutom ryktas det om att vi inte är några avbytare. Tjoho vad peppad jag är som ni märker.

Idag vaknade vi ganska sent (vilket ändå inte kompenserade de många gånger vi vaknade i natt) och sen åkte jag och alvin till Ekerö för lunch med en kompis till mig. Myspys att sitta på café och dröna. Undrar om vi inte skulle kunna byta fotbollen mot det?

Idag har jag varit ännu mera duktig och dessutom ringt till en privat förskola här och ställt Alvin i kö. Nu kan jag äntligen släppa det och känna att jag i alla fall gjort vad jag kan, sen får det bli ett nytt race när det närmar sig.

Nu middagsdags och laddning. Hoppas verkligen att det i alla fall går bättre här hemma än förra veckan under min frånvaro och hoppas att det slutar regna och blir åtminstone 10 grader varmt. Vad verkar mest troligt?

Publicerat: 2011-05-03 @ 17:17:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!