Sliter på sofftyget lite till

Shit. Tror jag har fått liggsår och blivit kroniskt ryggstel av detta slappande. Alltså, jag förstår att det vore mångas dröm men att först ligga i sängen i typ 10 h (att ligga så pass länge är enda sättet att komma upp i totalt tillräckligt många timmars sömn, jag sover ju inte i närheten av alla dessa timmar), sen gå upp, sätta sig i soffan och sitta i den hela dagen och sen gå och lägga sig lika länge i sängen igen sliter kanske mer på kroppen än att hålla igång. Därför ska vi idag utföra vissa uppdrag. Bauhaus och hyllor till Alvin är nästa mål på vägen. Men nu somnade Alvin precis. Efter att ha suttit upp själv skitalänge (alltså han kan inte sitta utan stöd men han har suttit i soffan och lutat sig lääääänge nu) så har han nu däckat så då får vi nog låta honom sova vidare lite innan vi packar in honom i overall och bilstol. Så tillsvidare jobbar jag vidare på ett göra gropen efter min rumpa i soffan ännu lite djupare...

Publicerat: 2011-03-01 @ 11:58:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!