Så skitigt

Hur smutsigt kan det egentligen bli i ett hem och hur snabbt? Tycker jag dammsuger ganska regelbundet men det är ta mig fan ett lager av damm och smuts överallt hela tiden. Nu har vi snabbstädat inför besök och jag tror nästan att P lyckades sopa ihop hår och ludd till en hel hund till bara på nedervåningen. Skyller det hela på A: hunden hårar som tusan, B: jag hårar som tusan, C: det dammar och grusar som tusan ute och det drar hunden och barnvagnen med in. Så inget beror på slarviga och orena husägare. Bara så att ni vet.



Ha, ha, så farlig man kan se ut. Världens snällaste (och hårigaste) hund.
Publicerat: 2011-03-25 @ 11:38:25


3 kommentarer
Postat av: Tess

Så är det här hemma också. Förundras ständigt över vart allt kommer ifrån! jag tycker ju själv att jag är svinbra på att damma och dona men ändå så ligger det en massa skit alltid under vår säng.. Tror att det är B, du som hårar som tusan..haha! ;)



sv: Söt du är! Ja, du väljer dina tillfällen minsann.. ;) Hoppas du får en mysig lördag!

2011-03-26 - 12:12:13 | URL: http://kakaombord.blogspot.com
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Åh jag vet hur det är!! Vår hund hårar inte tack å lov, men drar in grus? JAAAAAAA! Denna årstiden är värst på hela året. För att grus har slipats å det blir sand, å så släpper snön på sina håll= Hunden blir fuktig, går i gruset= hunden blir sandig. Man kommer hem= Hunden torkar, gruset släpper å lägger sig som ett täckande lager sand i heeeeeeeeeeeeeeeeeela lägenheten! SÅ uuunderbart!



nä nu får dom sopa bort allt grus/sand så att man kan få ha det lite fint här hemma igen! Är ju inte alls kul å ha Matilda på golvet när det är sand över allt!



Ha en underbar helg!



Kraam!

2011-03-26 - 14:43:21 | URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Maria

Hihi söt vovve :)

2011-03-26 - 17:10:11 | URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!