Avslöjad?

Idag, en lagom söndag. Har varit på ett kort fikabesök hos svärföräldrarna. Alvin har lekt med och charmat sina farföräldrar totalt. Så mycket annat har det inte direkt blivit av idag. Jo, en grej till kanske. Denna blogg har ju hitintills varit okänd för alla jag känner. Har velat kunna skriva vad jag vill utan att behöva tänka. Inte tror jag att jag hade skrivit så mycket annorlunda om familj och vänner kunnat läsa men ändå, har varit skönt. Jag inser ju att om någon mot förmodan skulle trilla in här så skulle de ju känna igen oss men jag har inte sagt till någon att jag bloggar för att minimera sannolikheten att någon skulle läsa. Idag frågade P:s mamma om jag har en bok där jag skriver upp när Alvin gör saker och så. Jag har ju en bok men den har jag som bekant inte börjat skriva in i. Känner dock ändå att jag har lite koll just tack vare bloggen. Troligen med koll än vad jag kunnat ha annars. P kände nog också att han var tvungen att försvara oss så då slank det ur att jag ju har bloggen där jag skriver vad som händer och sker. Framför allt svärfar blev väldigt nyfiken och nu undrar jag ju lite hur lång tid det kommer ta innan de hittar in här (fast adressen är fortfarande en hemlighet) eller hur snart det spridit sig att jag har bloggen till andra i familjen som kanske besitter ännu större kunskap att leta reda på den... Ja, ja, vi får väl se och som sagt är det ju egentligen inga hemligheter jag skriver.

Nu är det filmtajm.

Publicerat: 2011-03-27 @ 21:03:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!