Poppis kille

Historien upprepar sig. Snart dags för grilling och nu kommer regnet. Min ena bror med fästmö kommer hit. De bjöd in sig själva för att de längtar efter Alvin. Åhhh vad jag älskar att höra de orden. Men det är som sagt verkligen inte grillväder och det står hamburgare på menyn. De måste ju nästan grillas för att vara bjudmat. Fast har vi tur så spricker det snart upp, det verkar vara en ordentlig skur (med åska!) så kanske går det snabbt över. Och så är det ju trots allt "bara" familjen som kommer. De får h alite lverseende med att vi inte behärskar styra över vädret.

Borde kanske för övrigt inte sitta här vid datorn när det åskar så jag tar och loggar ut och stänger ner nu tror jag...


Alvin tittar på bilar från vagnen (brås på sin far). Är dock från ett par veckor sedan eftersom vi när kortet togs fortfarande hade liggdelen på.

Publicerat: 2011-06-21 @ 16:38:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!