Grattis till mig

Grattis till mig idag. Var ju lite nervös inför lönesamtal idag men det hade jag inte behövt vara. Fortfarande inte riktigt någon klarhet i vad jag ska göra när jag kommer tillbaka och det är ju lite trist men en väldigt oväntad löneförhöjning på 1000 kr. Tack för den, mer än vad jag fått sammanlagt under mina nästan 3 år på företaget tidigare och det mitt i mammaledigheten. De sa sig vara så nöjda med min prestation fram tills jag gick på ledighet och att det ser så mycket fram emot när jag kommer tillbaka och att de tycker det är så viktigt att jag känner att jag har givande arbetsuppgifter då och helt klart kan man säga att hela mötet var en bra ego-boost.

Innan mötet hann jag och Alvin med ett besök på öppna förskolan och sen en lunch med en mamma från mammagruppen och hennes kompis. Trevligt och gott. Hämtade hem gipsavgjutningen av Alvins hand och fot som jag gjorde förra veckan. Det ser riktigt bra ut och nu ska jag bara leta fram mitt pyssliga jag och rama in det hela. Kan nog bli fint.

Nu ska jag njuta lite mer av dagens skörd, inte varje dag jag har löneförhöjningar att glädja mig åt så man får passa på.



Publicerat: 2011-06-20 @ 19:49:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!