Går inte ihop

Jahaja. Nu har Alvin hittat hundens mat- och vattenskål. De är väldigt intressanta och det tar typ 5 sekunder från att jag satt ner honom på golvet i köket tills han är där och vänder på skålarna. Hur gör man då? Hunden måste ju få mat och och barnet måste ju få sitta på golvet (hur ska jag annars någonsin få något gjort i köket?). Det går liksom inte ihop.

För övrigt är jag mest en vandrande zombie idag. Typ tionde natten i rad med högst 2 timmars sömn åt gången (och det är då ett av "passen", resterande håller sig under timmen). Det börjar bli rätt jobbigt nu. Måste aktivera mig nu för att inte somna ståendes.

Skulle Alvin dricka vällingen om jag la den i hundmatskålen tror ni?

Publicerat: 2011-06-29 @ 10:31:20


1 kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

ja fasiken, men jag saknade bloggen men ville börja om på nytt på ett annat ställe...



så nu hittar du mig på en ny sida :)

2011-06-29 - 19:07:47 | URL: http://mammatillanton.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!