På väg

Nu bär det alldeles straxt av på ytterligare en liten semestertripp. Denna gång är Dalarna målet och vi ska transportera oss runt med bil. Det har varit en hel del förberedelser inför resan och lite besök och sådant så datortiden har varit något begränsad på sistone. Blir nog mer som vanligt när vi kommer hem igen. Nu ska jag bara passa på att njuta av denna lilla resa och sen av den sista månaden som helt föräldraledig. Jösses vad tiden går snabbt!

Det är med lite delade känslor jag åker dock. Pappa ringde imorse och meddelade att mamma har blivit lite sämre och det känns inte så kul att lämna stan då, mycket tankar i huvudet även om det nog bara är att ställa in sig på att det är så det kommer att vara nu. Bara att ta dagen och tiden som den kommer tyvärr. Men, men, mer om det blir det troligen senare, nu ska jag packa det sista och sen beger vi oss av. Hej då från oss!

Publicerat: 2011-07-30 @ 11:11:31


1 kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Oh här var det mycket uppdaterat! Vad tråkigt att höra om din mamma, vad är det för ngt hon har?



Vad underbart ni verkar ha haft på båten! Jag blev riktigt avis!!!! Vi åkte lite större båt i måndags (prova stena färja) till Danmark. Var helt underbart! Sjäva båtturen va la sådär men tiden i danmark va underbar!



Nu ska jag iväg på spa å sova på hotell inatt med min syster! Ska bli riktigt trevligt!! Ha en fortsatt underbar semester! Kraaaaam!

2011-07-30 - 11:23:36 | URL: http://redishfox.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!