Kryp

Idag är en stor dag. Idag har Alvin krypit sina första steg (eller vad heter det? Steg känns ju konstigt att kalla det). Inte många tag (?) blir det i rad än så länge men han kryper absolut, sen lägger han sig ner och ålar som vanligt (vanligt fötr att vara han alltså). Antar att det är jobbigt att hålla uppe rumpen, det ser så ut i alla fall, men han har gjort det flera gånger och övning ger ju färdighet så antar att det snabbt kan bli fler och fler steg (nej, det kan omöjligt heta steg men vad säger man då?). Synd att P missade det hela men kul att mormor och morfar fick se något så stort! För ja, det är stort att krypa för första gången. Nu ska jag krypa ner i sängen men det känns så tomt utan P. Hoppas han snart dyker upp men det lät som om det var ganska bra hålligång när vi pratade på telefon för ett tag sen så jag ska nog inte sitta uppe och vänta. (Och nej, det blev visst inte bara EN öl, haha...).

 
Må hända är jag lite partisk men jag tror minsann att detta kan vara den sötaste killen i världen...

Publicerat: 2011-07-06 @ 22:48:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!