Dagligt sömnrekord

Promenad till brevlådan och en liten extra sväng efter det för att rasta hunden resulterade i bebis som sov väldigt gott. Lät honom ligga kvar i vagnen även efter vi kommit hem och han sov i ytterligare nästan 2 timmar! Under den tiden hann jag förutom att äta en burk ravioli även med en att bocka av en del på listan. 3 tvättmaskiner körda (men den ena är fortfarande igång så kan inte bocka av ännu). Sen har jag ringt diverse försäkringsbolag för att försöka teckna en barnförsäkring. Inom närmsta dagarna kommer det droppa in en drös med info i brevlådan så jag ska forska mer i saken sen och försöka bestämma bolag och belopp. Nu har jag dock en lite gnällig pojke här hemma (borde han inte vara pigg och glad efter så ordentlig sömn?) så sen han vaknade har jag mest suttit fastkilad i soffan med ena tutten i Alvins mun. Och det ska jag tydligen fortsätta med. Denna paus var visst inte uppskattad.
Publicerat: 2011-01-18 @ 17:19:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!