Så vad tycks?

Så detta är alltså vad man kan hinna med när man är hemma båda två. Vad tycks? Alltså, jag är medveten om att det inte är det snyggaste ni sett i designväg och jag har nog en del kvar att lära men för att aldrig någonsin ha testat förut och för att vara helt självlärd tycker jag ändå att det är ok. Bättre än bara vitt, vitt, vitt i alla fall...

Nu är det snart middagsdags här hemma hos oss och medans P lagar den så  ska jag nog byta bajsblöja nummer 3 denna timme. Han kämpar som tusan i typ 1½ dygn utan minsta resultat och sen släpper han ut det lite i portioner under kvällen. Mysigt... och framför allt så mysigt och intressant det måste vara att läsa om detta. Min blogg har kommit att handla helt osannolikt mycket om sömn, såroga bröst och bajs. Det trodde man knappast att man skulle sitta och skriva om innan magen blev en bebis.

Publicerat: 2011-01-31 @ 20:25:07


1 kommentarer
Postat av: Amanda

Det där med bloggdesign blir lätt som en drog har jag märkt. Jag småpillar med min lite granna hela tiden. Blir aldrig riktigt nöjd. :)



Jag tycker iaf det blev jättefint!

2011-02-01 - 12:25:44 | URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!