Nya utmaningar

Nu har jag vart och spenderat lite mer pengar på REA:n. Jag har skrivit det förut och skriver det igen. Bebiskläder är galet farliga på REA. Typ 30-50 kr för ett plagg är ju ingenting, fast det är det ju visst. Om man handlar 10 sådana plagg...
Alvin sov hela tiden, fick mat när vi kom hem och sen var han på sitt allra allra bästa lekhumör. Så vi lekte lite i soffan, lite i babygymet och så sjöng vi lite. Han tittar ju på mig som om jag vore helt galen när jag sjunger men han blir ju glad i alla fall. Kul att någon får ut något positvt av min stämma...
Har även shoppat lite elgrejor. Jag ska leka elektriker snart och se om det kan bli lite mysigare här hemma. Ska bara övertyga älsklingen om att jag minsann vet hur man gör.
Kan bli en svår uppgift med tanke på att han alldeles nyss ifrågasatte om jag kom ihåg att det ska vara diesel i tanken i den ny bilen... Vilket förtroende!



Det pendlar ganska snabbt mellan glädje och eftertänksamhet...

Publicerat: 2011-01-25 @ 19:12:24


2 kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja, just precis så var det för mig också! Jag blev ledsen över att graviditeten var över. Jag hade liksom bara sett fram till förlossningen att nu kändes det som att allt var slut, typ. Väldigt konstigt :D Kram

2011-01-26 - 09:38:45 | URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja, det är något fel på blogg.se tror jag. Får också sådär ibland, i vissa bloggar, jätteknepigt :)

2011-01-26 - 12:25:02 | URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!