Hatthyllan

Det blev ingen hylla. Vi hade ingen skruv som passade så då är det hur som helst oväsentligt om väggen håller. Eftersom väggen är så tunn är P:s förslag att vi sätter upp den men sen får vi inte använda hatthyllan för då blir belastningen för stor. Jag tycker den förlorar lite sin vits då. Om man ändå inte kan hänga sin jacka på den så borde ju belastningen dock bli väldigt liten och då kanske vi inte ens behöver skruv utan kan klistra upp den. Det var mitt förslag. P föreslår att vi säkrar upp den med snören från taket. Ja, ni hör ju. Det blir ingen hatthylla uppsatt idag och mest troligt aldrig för jag vill inte ha snören i taket och klister är tydligen inte till hjälp. Vid närmre eftertanke äger vi dock ändå inga hattar så vad ska vi med hatthylla till?

Nu ska vi se film istället. Önska mig bättre lycka i filmvalet idag än igår.
Publicerat: 2011-01-09 @ 21:22:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!