Eldar bröstmjölk

Här kommer ett kanske oväntat tips för er andra som förunnats med en öppen spis. Ni vet att det kan vara svårt att få fyr på elden? Älsklingen sliter hårt med tidningspapper och vedträn varje kväll (själv sitter jag oftast i soffan och tittar på och säger hur det borde göras). Så igår när han kom hem så skulle han tända brasan och jag (äntligen!) få ta en dusch medans han tog Alvin. Stod med min använda amningsinlägg i handen och skulle slänga dem men frågade om jag inte istället kunde lägga dem i brasan. De är ju bara bomull och lite papper typ. Så kom det sig att han använde ett sådant istället för papper och jäklar vilket drag det blev. Perfekt som startvirke. Så nu får jag slänga alla använda i vedkorgen och kan rekommendera er andra att göra det samma.

Publicerat: 2011-01-06 @ 13:10:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!