Bloggdesign

Hmmmm..... Kände att det fick vara nog med icke existerande bloggdesign nu. Har aldrig varit i närheten av att fixa en design men efter lite luskande på nätet tänkte jag att jag nog skulle ge det ett försök. Som ni kan se gick det så där. Lyckades till slut få in min bild (som i sin tur består av flera bilder) men den kom med lite fler gånger än vad jag hade tänkt... Och så är det ju lite svårt att se texten som är vit men svart blev inte mycket bättre. Nu ska jag jobba vidare med detta så kanske förstår ni inte alls vad jhag menar för när ni läser detta kanske allt ser helt perfekt ut. Fast troligen inte.

Publicerat: 2011-01-31 @ 18:44:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!