Varning för ras

Igår hände inte mycket. Vid 11 gick vi och la oss för att se film i sängen. Alvin somnade direkt. Vi somnade vid halv 2. Alvin sov till HALV FEM. Varför sover han inte så länge när vi somnar samtidigt så att jag också får den mängden sömn? Fast får förstås skylla mig själv som var vaken. Men det var mysigt med lite vuxentid. Filmen vi tyvärr valde att se var The American. SE INTE DEN. Misstänker starkt att någon hade klippt bort själva handlingen. Filmen hade liksom inget. Ingen handling, ingen vits ingen slutkläm. Synd att vi har sådan otur med våra filmval så ofta. Snälla hjälp till med tips!

Efter att Alvin fått mat vid halv 5 sov han till halv 8 då han fick påfyllning, fick ligga kvar bredvid mig i sängen och så sov vi till 10 alla 3. Sköna sovmorgon och underbara glada unge. Han skrattar som tusan så att hela han kluckar. MYS!

Idag ska vi kanske (om jag får bestämma) ta tag i lite fix här hemma men först en promenad i solen och plusgraderna. Tjoho! Är det vår nu? Rasade i alla fall ner typ 50 kilo snö från taket alldeles nyss. Lät som om allt skulle braka men än så länge verkar huset stå kvar. Hoppas att det håller i sig så. Nu när det äntligen blir varmare kanske man kan bli påmind om det allra bästa med eget hus. Verandan i solen. Och då vore det ju tråkigt om det rasat innan. Längtar!

Publicerat: 2011-02-26 @ 13:00:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!