Madrassen

Idag har Alvin varit som ett litet plåster på mig. Eller han har gnällt när han inte varit nära vilket lett till att han fått vara som ett plåster. Och så har han sovit rätt mycket. Har ju dock valt en bra dag för detta eftersom den ändå mest tillbringats i soffan och sängen. Hur som helst har han alltså mest legat på mig och sovit. Detta har lett till mitt nya smeknamn här hemma: Madrassen. Det är tydligen menat som en komplimang. Att jag är så bekväm och trygg att sova på men jag är lite tveksam oavsett. Vill man verkligen kallas för madrass som tjej? Får vara nöjd så länge det stannar inom husets fyra väggar.
Publicerat: 2011-02-20 @ 22:09:14


1 kommentarer
Postat av: Therese

Tack för din kommentar. Jo, jag tror väl också att hon tar flaskan när det inte finns något annat alternativ. Det ska säkert gå bra! Det är nog som du säger, värst för en själv =)



Då har Alvin växt rejält sedan han föddes, så skönt!



Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram

2011-02-21 - 20:41:40 | URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!