I tid

Ny dag. Ny snö. Nu ska vi göra oss klara för begravning hur man nu gör det. Alvin är i alla fall på sitt bästa humör. Som alltid på förmiddagarna. Det är kvällarna som inte är snälla mot honom. Natten gav inte 6 timmar mellan maten men 4½. 3½ timme sömn i streck för min del. Magen spökat lite, moler, moler, moler men hemligheten är att fylla på med ny Ipren innan den förra slutat verka. Vilket jag misslyckades med i natt eftersom jag sov då jag borde tagit tablett och sen inte sov när jag borde sovit eftersom det gjorde så ont. Men dagtid borde det ju funka bra. Och så borde det rimligen göra mindre och mindre ont också. Nej, nu ska jag bege mig in i garderoben och leta fram något passande så att jag i alla fall själv blir klar i tid. Tror inte det passar sig att komma för sent till begravning även om alla vet att det är svårt att passa tider med en liten bebis.

Publicerat: 2011-02-18 @ 11:10:07


1 kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

HAha vilken underbar bild på Alvin!! Matilda gör också så med tungan! Hihi så gulligt!!



Ja, p-datorn är jävligt dyr! Å jag kommer fan inte till skott å ladda skiten! Men snart ska jag göra det å börja med den, den är ju så sjukt bra sen när vi vill skaffa barn igen! Då är det bara att när den lyser rött så kör man på! Uppenbarligen funkar det annars hade inte Matilda blitt till (även om det inte var planerat... jag trodde ju att den lös grönt). Men jag är väldigt anti att sätta i saker i kroppen, en bekant till familjen satte in en spiral å sen försvann den å hon blev gravid... läskigt som fan. Flera år senare röntgades hennes son för att han hade ramlat å skadat foten, då såg dom en spiral i hans fot! SJUKT! Jag vet inte om det är sant eller inte, för man kan inte riktigt lita på henne ;) men jag vågar fan inte! Annars hade spiral vart alternativ för mig också.



Du det är bara sjukt jobbigt med träningsvärk, speciellt när man har en liten bebis å ska upp å ner från golvet hela dagarna, med träningsvärk i låren känns det som om man ska dö varje gång ;) MEN det är gött! Jodå, jag hade en vilodag där när febern kom. Dagen efter så var jag som vanligt igen å kunde träna! Så nu är jag igång igen. Jag vill också slippa vassen i sommar!



Nu blev detta ett ganska långt kommentarsinlägg här med ;) Vi är duktiga på det! Hoppas att din dag inte är alltför hemsk med begravning å molvärk! Stor kram till dig!

2011-02-18 - 16:15:36 | URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!