Dyra dagen

Det här blev en dyr dag. Vi har varit och storhandlat och fyllt alla tänkbara skåp i köket. Lite drygt 2000 kronor gick kalaset på men nu borde vi å andra sidan har mat så att vi klarar oss ett bra tag. Troligen hade det varit ännu dyrare att inte storhandla då det inneburit mer hämtmat, mer småshopping i dyrare affärer och dessutom besvärligare dagar men det känns ju surt just när man står där och betalar och tänker på vad mycket roligare man kunnat ha för de pengarna. Men äta bör man annars dör man så på det stora hela tycker jag nog vi varit ganska duktiga.

Snart ska jag epilera pälsen på benen och ta mig en dusch. Dessutom väntar iordningställandet av Alvins säng. Ja, jag skäms lite men det är ännu inte klart...

Publicerat: 2011-02-15 @ 15:39:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!