Nattningsrutiner

Måste verkligen jobba på det här med mina egna nattningsrutiner. Jag kan verkligen omöjligt komma i säng före midnatt. Någonsin verkar det som. Hur jag än gör finner jag mig själv vaken och uppe när klockan börjar närma sig spöktimma. Igår fann jag mig själv helt fast i det ganska dåliga TV-programet dating in the dark. Alltså, det är till mitt försvar ett väldigt spännande program när man väl börjat titta. Man vill ju så klart se vilka som är ytliga, vilka som blir ratade och vilka som blir besvikna när det får se den de fallit för i ljuset. Och man kan fascineras över att många har en väldigt dålig självinsikt och tycker sig själva vara väldigt snygga men kan på de typ 5 sekunder de får se varandra i ljuset ändå totalsåga den andra parten. Ja, ni hör ju. Man blir fast.

Publicerat: 2011-08-20 @ 11:56:25


1 kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Jag har precis samma problem! Helst vill man gå å lägga sig vid 22-23 någon gång där, men det blir alltid runt 00! SÅ irriterande! Speciellt här för det är ju upp å skutta vid 6.00-6.30! Vi får skärpa oss tillsammans, ikväll är det du å jag som går å lägger oss kl 22.30!



Hahah ja vet det där programmet gick ju för inte så länge sen, jag såg något avsnitt å funderade sen om det var ett skämt. Hahaha, men det är lätt å fastna vid sådana kvalitetsprogram på kvällen! Imorgon börjar ett som jag bara måste se; True talent, älskar musikprogram så vi får hoppas att detta är bra nu!



Nu ska jag vila! Ha det toppen!



Kram!

2011-08-22 - 15:15:00 | URL: http://theredishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!