Förberedelser

Skönt besked på BVC idag. Ingen skelning på Alvin vad hon (specielisten) kunde se. Uppföljning igen i vår innan det är helt klart men skönt i alla fall.

Sen var jag på mammaträff med 3 mammor från mammagruppen och så klart med tre barn också. Alvin var som vanligt vildast men det triggade varandra ganska bra allihopa. Bjöds på kanske världens godaste (och helt säkert världens onyttigaste) kladdkaka, toppad med dajmkross- och gräddeblandning och viol. Så smarrigt.

Imorgon är det dags. Första natten utan Alvin och jag har grym ångest men försöker verkligen påminna mig om att han ju kommer att ha det toppen med farmor och farfar. Det är onekligen för mig det blir tyngst tror jag men det ska bli kul också. Det ska det. Och sol ska det bli och alldeles straxt i pausen av CSI (sitter och kollar på det nu samtidigt som jag bloggar och där går min gräns för simultankapacitet) ska jag prova outfiten. Igår färgade jag faktiskt håret, ett snäpp med blondin är jag nu och det blev för en gångs skull ganska bra. Ska leta fram lite smycken och sådant också, var verkligen ett bra tag sen jag var på sådana festligheter, blir helt matt bara av att tänka på alla förberedelser. Epilera benen kanske man också borde försöka hinna med. Ja, ni hör ju. Blir stressiga reklampauser ikväll.

Publicerat: 2011-08-26 @ 21:10:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!