Utebliven effekt?

Ber i förväg om ursäkt för ett inlägg helt fokuserat på avföring. Eller snarare bristen på avföring.

Katrinplommonen har fortfarande inte gett resultat. Hur lång tid ska det ta innan det "verkar"? Det var ju snällt att jag fick äta i fred men hade nog nästan hellre blivit avbruten för blöjbyte. Stackars barn! Hur mycket kan det rymmas i en sån liten mage? Och stackars mig för senaste dygnet har han i perioder fisit som sjutton och det luktar inte roligt. Värre än pappa storfisens fisar (mina killar går under benämningen storfis och lillfis här hemma) och då kan jag lova att det är illa.

Publicerat: 2011-04-25 @ 19:58:36


2 kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack söta du. Det är underbart att vara "tillbaka" :)



Kram på dig!

2011-04-25 - 21:18:09 | URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Liza - Mamma till Joline

Barnslig som man är gillar jag inlägg som handlar om bajs;)

2011-04-27 - 21:57:31 | URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!